6 پوستر برای الهام بخشیدن به طرح‌های آتی شما

آیا میخواهید در تبلیغات خود خلاق باشید؟

در این مقاله ما 6 آگهی چاپی خارق العاده را به عنوان منبع و الهام دهنده در طرهای تبلیغاتی  شما یا هر طرح  دیگری ذکر کردیم.

بیایید نگاهی داشته باشیم به این نکات.

  1. بخش‌های ناپیدا‌‌‌ را پرکنید

 

این تبلیغ قوی که توسط  Publicis Mojo Auckland ساخته شده است یک تصویر بامعنی را رنگ پردازی می کند. حروف گذاری به دقت جا گذاری شده در نواحی مجهول پا و طرز بچه گانه نوشتن در شما احساس اینکه آن بچه واقعا جلوی شما نشسته و مستقیما با شما صحبت می کند را القا می کند. این تبلیغ پیامش را رسا و واضح میرساند  و هرچند شما نمی توانید به او کمک کنید،  ولی این احساس را در شما به وجود می آورد که شما به نحوی باید کمک کنید.

  1. از اضافه کردن لایه ها نهراسید

 

 

اضافه کردن لایه های عناصر چاپی در تبلیغاتتان راه خوبی برای تنها اضافه کردن بعد بلکه لایه ی دیگری از طرح است.

این تبلیغ چاپی توسط توماس کل دو لایه از متن را ترکیب میکند: متن به رنگ قرمز بغایت خواناست و متن به رنگ سفید برجسته است بدون اینکه متن زیرین خودش را تحت الشعاع قرار بدهد. این دو با یکدیگر برای ساختن عنصر یک طرح  همکاری می کنند اما جدا از یکدیگر عمل می کنند.

 

 

  1. با دیگر عناصر یک رابطه به وجود بیاورید

در پایان، صفحه آرایی شما نیاز به همکاری مناسب با دیگر عناصر در ترکیب هنری شما دارد. در این تبلیغ که برای آب معدنی اویان توسط  Edvin Puzinkevich ساخته شده است، این اصل رعایت شده است. علامت تجاری اویان به صورت صفحه آرایی (چاپی) سه بعدی زیبا نشان داده شده و کاملا در درون بطری جا داده شده است. خطوط ضمنی در امتداد جاده منطبق شده اند. آن برجسته است و در عین حال مزاحم نیست و واقعا همه چیز باهم را دربر دارد.

 

4.حروف خود را به چیزهای دیگر شکل دهید

یک تفسیر جالب در یک متن سه بعدی، این تبلیغ توسط  Suarez & Clavera  حروف گذاری خودش را بر می دارد و به شکل محصول خودش، یک آب نبات چوبی، در می آورد.  جمله نهایی  ” غیر ممکن است از دهانتان بیرون بیاورید”  کاملا با خوشمزه و شیرین به نظر رسیدن شکلات همراه است. نامیش سه بعدی حروف چاپی از به سادگی نشان دادن محصول و آوردن متن کنارش، موثر تر است.

 

  1. هماهنگی/نطبیق بسازید

 

این تبلیغ زیبا توسط  Jon Deviny یک رابطه مشخص بین حرف چاپی و تصورات را نمایش میدهد.

حرف چاپی در اطراف مرد در تصویرمیچرخد و شما او را میبینید که با کلمات “تصویر” و “فرصت” در آغوش گرفته شده است.این تبلیغ یک تصویر امید وار کننده را به نمایش میگذارد و نوید دهنده یک محیط  سر شار از فرصت برای همه است.

 

  1. معما بسازید

 

این تصویر تبلیغاتی آیکیا که توسط TBWA Instanbul ساخته شده است، سرشار از عناصر چاپی است. در نگاه اول، به نظرمی آید که یک دسته کروات در عرض صفحه پخش شده اند، اما با یک  تفحش دقیق، چیزها معنی پیدا می‌کنند.  شما کم کم متوجه شکل گرفتن حروف می شوید و در نهایت، با قرار دادن کلمات،  به جمله ی “کروات مورد علاقه من کجاست” می رسید!