15 نکته در طراحی بنر گیف برای دریافت کلیک بیشتر

طراحی گرافیک طراحی گرافیکی گرافیک دیزاین گرافیک دیزاین های ایران گرافیک دیزاین اسم گرافیک دیزاین ویکی پدیا طراحی گرافیکی اسم مریم طراحی گرافیک سایت ایده پردازی ایده پردازی چیست ایده پردازی در عکاسی ایده پردازی و خلاقیت ایده پردازی در تبلیغات ایده پردازی برای تبلیغات ایده پردازی در گرافیک ایده پردازی کسب و کار ایده پردازی و طراحی طراحی گرافیک اپلیکیشن اندروید طراحی گرافیکی اسم طراحی گرافیکی اسم فاطمه طراحی گرافیکی اسم محدثه طراحی گرافیک محیطی طراحی گرافیکی سایت گرافیک گرافیک ایران گرافیک محیطی گرافیک کامپیوتر گرافیک چیست تبلیغات دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ چیست تبلیغات گوگل تبلیغات در تلگرام تبلیغات کلیکی تبلیغات کانال تلگرام تبلیغات اینستاگرام تبلیغات خلاقانه تبلیغات محیطی شرکت تبلیغات شرکت تبلیغاتی چاپ طراحی و چاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی و چاپ کاتالوگ طراحی و چاپ بنر چاپ دیجیتال چاپ دیجیتال مدرن چاپ دیجیتال چیست طراحی و چاپ تراکت طراحي و چاپ كارت ويزيت طراحی و چاپ بروشور طراحی و چاپ لیبل طراحی و چاپ ست اداری طراحی و چاپ جعبه طراحی و چاپ سربرگ چاپ و تبلیغات چاپ و تبلیغات تهران

15 نکته در طراحی بنر تبلیغاتی برای دریافت کلیک بیشتر

 

اگر می خواهید ترافیک آنلاین خود را با تبلیغات ارتقا بدید ممکن است از خودتان سوال کنید چه کاری بازده بهتری دارد؟!

طراحی بنر وب چیست؟

بنر وب نوعی تبلیغات موثر در فضای آنلاین است که بر پایه یک سری دستورالعمل های طراحی اولیه استوار است.

تبلیغات بنر یکی از پرطرفدارترین فرم های بازاریابی در جهان آنلاین امروز است. همه شرکتها از آنها به صورت یک یا چند مورد استفاده می کنند، زیرا آنها یک ابزار مقرون به صرفه، قابل اندازه گیری و موثر برای افزایش آگاهی برند هستند.

پس چگونه می توان با طراحی و ایجاد بنر وب کلیک به ارمغان آورد؟!

در زیر لیستی از راهنمایی ها و دستورالعمل های کلی طراحی بنر وب آورده شده است.

 

  1. از موثرترین و استاندارد ترین بنرها استفاده کنید

به گفته گوگل ، موفق ترین اندازه های بنر استاندارد:

  • 728×90px — Leaderboard
  • 300×600px — Half Page
  • 300×250px — Medium Rectangle
  • 336×280px — Large Rectangle

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

  1. تبلیغات بنر خود را به درستی قرار دهید

بنر شما باید در فضایی از وب سایت نمایش داده شود که نزدیک به محتوای اصلی آن صفحه باشد.

 

  1. حفظ سلسله مراتب

طراحی بنر تبلیغاتی بر تعادل درست در هر آگهی متکی است، بنابراین سلسله مراتب خود را مشاهده کنید. تبلیغات بنر موثر برای افزایش آگاهی از برند و ترافیک به وب سایت شما طراحی شده است. آنها سه جزء اساسی دارند:

  • آرم شرکت شما: آرم شرکت شما باید برای ایجاد آگاهی از برند گنجانده شود . اطمینان حاصل کنید که از نظر بصری غالب باشد، نه به عنوان تحمیل.
  • پیشنهادی ارزشمند

به عنوان پیشنهادی ارزشمند برای ارائه خدمات یا محصول ارائه می دهد و توجه مخاطب را با پیشنهادات و قیمت های جذاب جلب می کند؛

چیزهایی مانند:”کیفیت بالا”

یا “50٪ تخفیف” یا “پیشنهاد در مدت محدود”.

این باید فضای بیشتری را در آگهی خود داشته باشد و اولین چیزی باشد که مخاطب را جذب کند.

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

  • the call to action یا دکمه عمل

CTA  متن یا دکمه ای است که کاربران را به کلیک کردن دعوت می کند. عباراتی مانند: “بیشتر بدانید”، “شروع”، “کلیک کنید” و یا “تماشا” نمونه های پر کاربردی هستند که باید نقطه کانونی بنر یا آگهی باشند.

 

  1. آن را ساده نگه دارید

محتوا و تصاویر را ساده نگه دارید، احتمالا تماشاگران تنها به یک تبلیغ در وب بنر نگاه می کنند.

 

  1. از دکمه های مناسب استفاده کنید

بسته به نوع بنر، دکمه ها اغلب میزان کلیک (CTR) تبلیغ شما را افزایش می دهند. اگر قصد استفاده از آنها را دارید، آنها را بعد از کپی خود در سمت راست پایین (به طرز ماهرانه) رنگ متضاد قرار دهید. همیشه آنها را در مجموعه ای از تبلیغات حفظ کنید.

 

  1. فریم به خوبی تعریف شده داشته باشید

چشمان مردم به طور طبیعی به یک موضوع درون قاب جلب می شوند. تبلیغات بنر موثر یک قاب مشخص شده داشته باشد. اگر آگهی شما سفید باشد، یک راه معمولی برای قرار دادن یک حاشیه خاکستری 1 پیکسل در اطراف آگهی است.

 

  1. متن خود را بلافاصله قابل خواندن کنید
  • انجام بده
  • انجام نده
  • نوشته ها باید خوانا و کمتر از 4 خط باشند، وزن فونت بسیار کم باشد

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

 

  1. از انیمیشن استفاده کنید

بنر های متحرک معمولا تاثیر پذیری بیشتری را نسبت به بنرهای ایستا دارند به دلیل تحرکی که در آن مشاهده میشود چشم ها را به خود جذب می کند، فقط نکته مهم این است که باید اطمینان حاصل کنید که از مفهوم پیام خود منحرف نشوید.

از انیمیشن های ساده که بیش از 15 ثانیه طول بکشد استفاده کنید در نظر بگیرید که آخرین فریم انیمیشن شما یک تماس واضحی برای اقدام است.

 

  1. تکمیل، اما ایستادگی کردن

اگر آگهی شما در وب سایت های معتبر به نمایش گذاشته می شود احتمال بیشتری برای اعتماد بازدیدکنندگان خواهید داشت، تبلیغات بنر موثر همیشه باید قابل مشاهده و قابل کلیک باشد.

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

  1. با نام تجاری خود سازگار باشید

آگهی بنر شما به یک وب سایت که شامل پیشنهاد شماست لینک خواهد شد، اطمینان حاصل کنید که آگهی مطابقت با نام تجاری و صفحه اصلی شما را داشته باشد تا مخاطبین مورد نظرتان دچار اشتباه نشوند.

 

  1. احساس یک فوریت را تسریع کنید

با استفاده از رنگ های متضاد و جسور، احساس نیاز بصری به متن را ایجاد کنید. تبلیغات بنر همیشه به معنای ظریف بودن نیست.

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

  1. از تصاویر خوب استفاده کنید ( زمانی که به آن نیاز دارید)

گرافیک و عکس های مربوطه را که پیام شما را افزایش می دهد انتخاب کنید و به طور مستقیم به محصول شما مرتبط است. هیچ مفاهیم انتزاعی در اینجا وجود ندارد.

بهتر است از تصاویر اصلی یا گرافیک ایجاد شده توسط طراح را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید، همیشه استفاده از تصاویر در تبلیغات بنر شما ضروری نیست.  حتی یک تایپوگرافی خوب هم می تواند نتایج به همان اندازه موثر ایجاد کند.

 

  1. رنگ مناسب را انتخاب کنید

هر رنگ دارای یک ارتباط متفاوت است و مهم است که چه نوع احساساتی را که می خواهید در مخاطبان خود ایجاد کنید را در نظر بگیرید. رنگ اولین چیزی است که کاربر در تبلیغات بنر خود متوجه می شود.

رنگها نیز ذهنی هستند و در فرهنگ های مختلف دارای معناهای مختلف هستند. هنگام انتخاب رنگ خود اطمینان حاصل کنید که مخاطبان مورد نظرتان را شناخته اید. در زیر لیستی از رنگها و احساساتی که معمولا در یک مخاطب ایجاد می کنند به صورت خلاصه آورده شده:

  • قرمز: شور، خشم، هیجان و عشق؛ این رنگ قدرتمند برای اکثر مخاطبان جذاب است اما از لحاظ اعتبار استفاده می شود. اگر شما در جستجوی یک نگاه کلاسیک، بالغ و یا جدی هستید، از قرمز جلوگیری کنید.
  • نارنجی: سرگرمی و تحریک احساسات و اشتهاا ست؛ نارنجی از جمعیت جدا می شود و انرژی را از خود می گیرد؛ این یک رنگ عالی برای تماس با CTA یا دکمه عمل است.
  • زرد: تشویق، آفتاب، و دوست داشتنی؛ زرد چشم نواز است و انرژی را که جوان و مقرون به صرفه است، ارسال می کند.
  • سبز: سلامت، طراوت، ثروت، محیط زیست، رشد، پرورش، و آغاز های جدید است.
  • آبی: ایمنی، اعتماد، وضوح، بلوغ، آرامش، عقل، رسالت، سردی و مردانگی؛ آبی در بیش از نیمی از آرم ها ظاهر می شود.
  • بنفش: لوکس، حق امتیاز، عفت، عقل، سحر و جادو، زنانه، و خلاقیت؛ این یک تأثیر آرام بخش روی بیننده دارد.
  • صورتی: عشق، شیرینی، زنانه، جوانان و نوزادان؛ به طور کلی با همه چیز زنانه همراه است، اما محدوده واقعی مبتنی بر روشنایی و تن است.
  • مشکی: انحصار، رمز و راز، مدرنیته، قدرت، اعتبار، لوکس و رسالت؛ مشکی رنگی سنتی است و متن سیاه و سفید در پس زمینه سفید، ترکیب رنگی خوانا است.
  • سفید: خلوص، پاکیزگی، مدرنیته، بی روح، سادگی، صداقت و بی گناهی؛ سفید احساسات اقتصادی و جوانان را ایجاد می کند.
  • قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدی، مردانه، سختی و فروتنی؛ رنگ های قوی تر را متعادل می کند و برای رنگ ها و بافت های پس زمینه مناسب است.
  • طوسی: بی طرفی و عملی بودن؛ هنگامی که به عنوان پس زمینه استفاده می شود، خاکستری رنگ های دیگر را تشدید می کند.

طراحی | طراحی گرافیک | طراحی و چاپ | طراحی و تبلیغات | چاپ و تبلیغات | تبلیغات | شرکت تبلیغات | گروه تبلیغات | کانون تبلیغات | شرکت تبلیغاتی | نویک | نُویک | شرکت نُویک | کانون تبلیغات نُویک | شرکت تبلیغاتی نُویک | طراحی نُویک | شرکت طراحی نُویک | استودیوی خلاقیت نُویک | گروه نُویک | ایده پردازی | خلاقیت | ایده | طراحی پوستر | قیمت پوستر | چاپ پوستر | تعرفه طراحی پوستر | قیمت طراحی پوستر | تعرفه چاپ پوستر | پوستر خلاقانه | طراحی بروشور | طراحی کاتالوگ | چاپ بروشور | چاپ کاتالوگ | تعرفه طراحی کاتالوگ | قیمت طراحی بروشور | اینفوگرافی | طراحی اینفوگرافی | تعرفه طراحی اینفوگرافی | قیمت طراحی اینفوگرافی | ایده پردازی اینفوگرافی |اینفوگرافیک | طراحی اینفوگرافیک | تعرفه طراحی اینفوگرافیک | قیمت طراحی اینفوگرافیک | ایده پردازی اینفوگرافیک | بروشور و کاتالوگ | ویزیت | کارت ویزیت خاص | کارت ویزیت خلاقانه | طراحی کارت ویزیت | تعرفه طراحی کارت ویزیت | طراحی وبسایت | تبلیغات مجازی | تبلیغات محیطی | طراحی لوگو | آرم و لوگو | قیمت طراحی لوگو | تعرفه طراحی لوگو

  1. اندازه فایل های خود را کوچک نگه دارید

به گفته گوگل Adwords، آگهی بنرهایی بازدهی موفق و موثرتری دارند که حجم آن ها کمتر از 150کیلوبایت باشد تا آگهی شما قبل از اینکه بیننده به صفحه بعد مراجعه کند در وب سایت به سرعت بارگذاری شود تا مخاطب را از دست ندهید.

 

  1. از فرمت های فایل صحیح استفاده کنید

فایل های JPG، PNG، GIF یا HTML5 نتایج کار شما خواهند بود. طراح شما به طور معمول در Adobe Illustrator یا فتوشاپ برای ارائه فایل های JPG، PNG یا GIF، یا در Google Web Designer یا Adobe Animate برای فایل های HTML5 کار می کند.

به یاد داشته باشید، تبلیغات فلش در این مرحله بسیار قدیمی هستند، بنابراین برای این فرمت های فایل تصویر دیگر انتخاب کنید.

شما آماده ساختن آگهی های بهتر هستید!

این ها فقط برخی از دستورالعمل های طراحی بنر وب هستند، اما برای ایجاد تبلیغات واقعا عالی و با کارآیی بسیار بیشتر نکات ریز تر و تخصصی تری را نیز باید رعایت کنید. اگر شما یک طراح حرفه ای نیستید (یا بیش از حد مشغول اجرای یک کسب و کار) هستید، نیاز به استخدام یک گرافیست خلاق و با استعداد برای طراحی تبلیغات مناسب و قابل کلیک را دارید.

نوشته: نازیلا صادقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *