تبلیغات در استاديوم ها و سالن هاي همايش

در استاديوم هاي ورزشي كه معمولا جايگاه بسيار زياد افراد را در برگرفته مي توان فعاليت فراواني از گرافيك محيطي را بستر سازي نمود. از اطراف زمين چمن كه بنرها و در سالهاي اخير تلويزيون هاي ديجيتال اطراف زمين و حتي در خود زمين تا نيمكت هاي تماشاگران و حتي نمايشگرهاي غول پيكر استاديوم را مي توان نام برد. محل بسيار مناسبي جهت تبليغات محيطي استاديوم هاي ورزشي و خصوصا استاديوم هاي زمين فوتبال مي باشد كه بدليل طرفداران بسيار زياد رد سرتاسر جهان خلاقيت هاي بسيار گرافيكي را مي توان از طراحي هاي دو بعدي و حتی سه بعدي در چمن ورزشگاه مشاهد نمود كه نهايت پر بازديد بودن و ويژه بودن آن در زمان برگزاري المپيك و جام جهاني و … مي باشد و در مجموع حوزه مناسبي جهت گرافيك محيطي مي باشد.

اسپانسرینگ یک همایش، رویداد یا مسابقه ای ورزشی و در پی آن تبلیغات گسترده محیطی در آن محل می تواند نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کند. اگر شما نیاز دارید حامی یا اسپانسر یک رویداد خاص شوید می توانید با ما تماس بگیرید.